torsdag 10 november 2011

Imorgon ...


... stundar ledig dag.

Om vädret är som idag .., tänker jag ta harry med mig på en riktigt lång promenad längs havet.

Och jag är så glad, så glad ..., alldeles nyss ringde sonen och meddelade att han och Josefine kommer att tillbringa hela vasaloppsveckan med oss i Sälen och så är det ju stafettvasan då på fredagen, då Josefine hoppar in för Maria och tar hennes sträcka - den fjärde och näst sista -.

Vilken otrolig glädje!!

Bilden här ovan tog jag i Grekland.

"Mormor .., såna där bilder tar du när du inte har nånting särskilt att skriva om på bloggen och bara vill han en bild, så där .., vilken som!" sa Emma och log.

Hon var nämligen med på den semestern.

Och jominsann, den tösen känner sin mormor.

3 kommentarer:

Linda sa...

Flera gånger idag har jag stannat framför fönstret på jobb och bara tittat på en klarblå himmel och känt solstrålarna!
Önskar dig en fin dag imorgon.

gunnar i vaplan sa...

När det gäller Vasaloppet så står jag där i målet och hejar fram och tar emot "Taurus Rex" även nästa år..!

Elisabet. sa...

Linda: tack, tack .., det ska nog bli fint!

Gunnar: nästa år tycker jag att du följer med oss och sover över den kvällen ...och äter gott med oss också! Du kan sova på soffan!