lördag 3 december 2011

And the winner is .... klicka på länken!



OBS: filmen strular ..., så KLICKA HÄR ...

Igårkväll strulade det rejält när vi hade dragning här i lilla rummet!

Inte vågade jag lägga in filmen i förväg heller och kolla på youtube, för där har det gjorts om och tänk, om nån skulle gå in och smygtitta .., nä, så när jag nu kollar det här, så ser jag att början har inte kommit med.

Då vill jag säga så här, att första pris är julservetter inköpta i Falkenberg och en liten senapskniv/sked från Särdals kvarn och så ljusfatet med sand och snäckor från landet Halland.

(pv tycker för övrigt inte att lerfatet med sand är särskilt vackert, men se, det tycker jag ..).

Tröstpris: en utvikbar tomteparad .., såna som man förut hade i t.ex. fönstret .., och så en liten burk med pv:s plommonmarmelad - 2011.

Ja, ni får uthärda att det blev lite struligt, men den här datorn är ett elände just nu.

Att herr Notarius Publicus har varit framme med klippapparaten kanske ni märker?

Han har nämligen egen salong i badrummet.

Och än en gång stort grattis till vinnarna!

9 kommentarer:

gunnar i vaplan sa...

Hmm... hemliga vinnare den här gången?
Spänningen blir ju ännu tätare när det är så ;-)
Nja, de strular nog lite med filmen, men de fixar du nog snart ;-)

Elisabet. sa...

Gunnar: klicka på länken!

Turtlan sa...

Detta har ju blivit en liten högtidsstund på lördag fm!
Vilket proffspar ni blivit i Lotterifilmbranschen ;-))

Men jag tycker nog att det ser ut som om PV håller sig lite för skratt när fanfaren ljuder...

gunnar i vaplan sa...

Grattis till vinnarna...!
Nu laddar jag inför nästa helgs dragning ;-))

Anonym sa...

Hahaha Elisabet!
Du är för härlig i dina påhitt och pv får du med på dom också.
Jag har läst här på din blogg ända sedan jag fick dator här hemma och det var 2005. Jag hittade dig genom Handelstidningen, tror jag. Varenda dag går jag in hos dig och läser och många, många gånger är det en riktigt glad stund jag får.
Tack snälla, goa, rara för att du delar med dig av ditt liv i både text, bilder och filmer.
En riktigt varm kram vill jag ge dig.
Anne i Mantorp

Mian sa...

Varmt grattis till veckans vinnare!

Elisabet. sa...

Turtlan: ,-) Ja, men innan den fjärde dragningen ska vi väl ha fått kläm på det hela ,-))

Anne i Mantorp: tänk, så lite man vet om vem som är inne och läser! Jag har ingen räknare och svävar i total ovisshet och lika bra är det, men åååå, så glad man blir när man får en sån hälsning! Ett hjärtevarmt tack!!

Mian: det var ju sjuttsiken sån otur du har ,-(

anna of sweden sa...

Jag känner mig som en vinnare varje lördag när jag får titta på film! Vad bra ni är, du och NP! ;)

Evas blogg sa...

Ni är för goa!!