lördag 31 december 2011

And the winner is ...



Nästa gång ska det inte skakas så mycket!

10 kommentarer:

gunnar i vaplan sa...

Tjohooo!!!!
Jag vann till slut så här på årets sista dag ;-)
Ja, och som du sa så vill jag gärna ha lite sand och snäckor också.
Gott Nytt År på er alla...!

Jessica sa...

Härlig dragning som vanligt! :)

Och vet du! :)
Jag pratade precis med min mamma, och dom har besök från Malå, Lasse och Elisabeth.

Då jag frågade om hon visste vem du var så så hon -Jååda, hon är frän ;) Häls åt hon!
Så nu gör jag det.

Världen är bra liten ibland.

Kram!

Elisabet. sa...

gunnar: nu är snäckorna ihopsamlade .., körde bil till Ringenäs och pv tog rullskidorna och så möttes vi på stranden ,-)

Jessica: hälsa tillbaka! Jag utgår ifrån att det är Elisabeth f.d. Nyström ? Hon är minsann också frän ,-)

Ulrika sa...

Kolla din mail ska du få se... Vi följde dragningen med stort intresse! =)

Lena sa...

Ååå vilket bra slut på året! Tusen tack!
Men vad ska jag välja???
Hmm, jag kör på boken, Tjuvlyssnat.

Gott Nytt År!

Evas blogg sa...

Pris till Jämtland!! Grattis Gunnar. Gott Nytt År!!

Mian sa...

Grattis till Lena och Gunnar!

Elisabet. sa...

Ulrika: ja, jag fick gå tillbaka och upptäckte då att där fanns bilder med ,-))
Det verkar vara en klok kisse! Grattis till nytillskottet!

Lena: jag låter så förvånad på filmen, för ..., för mig är du Panter, inte Motvillig Blogg, så jag fick tänka till lite extra ,-)

Eva: du ser .., det tar sig!

Mian: ,-)

Ruta Ett sa...

Tack för att ni plockade upp mig från diskvattnet. Det var inte så kul att ligga där. Men nu känns det bätre när man fått komma ner bland sina bloggkamrater igen. Vi har så kul mellan dragningarna och kan knappt låta bli att fnissa när pv blandar i stora skålen. Den här gången blev det tillbaks i bringaren igen. Men kanske nästa gång...
Jag önskar er båda ett härligt 2012!

Jessica sa...

Ja, visst är det Elisabeth fd Nyström numera Persson som hälsar ;)