måndag 18 juni 2012

Och Gunbritt Ekbergs glädje ...

Det bästa som hänt mig den här veckan är....
Fjällturen till Vålådalen.

Vi campade vid Nulltjärn, en liten fjällsjö med sandstrand och en underbar vy mot snöiga fjäll.

Vi var uppe länge, länge på natten och njöt av solnedgång och uppgång....
Hälsningar Gunbritt

cruella sa...där är det verkligen hur fint som helst. Jag har badat i den tjärnen, magiskt.

Lena i Gävle säger: jag har badat benen där en septemberdag, svinkallt men otroligt vackert




5 kommentarer:

cruella sa...

Där är det verkligen hur fint som helst. Jag har badat i den tjärnen, magiskt.

Elisabet. sa...

cruella: vissa bad kommer man ihåg.

Jag minns tre .., fast det kan jag ju göra ett eget inlägg om, kom jag på nu ,-)

Anonym sa...

Jag har badat benen där en septemberdag, svinkallt men otroligt vackert.
Lena (Gävle)

Evas blogg sa...

Underbar plats på jorden!!

Kerstin sa...

Frihet!