fredag 20 juli 2012

Sista utmaningen hos Fotobrus ...

Ett ! 
Ett utropstecken.
Eller nånting som speglar oss själva och vårt fotograferande.

Jag trodde att det hela var överstökat .., att a:et var slutet, men se det var det inte.

Den här bilden är nog ganska typisk för mitt fotograferande.

Jag tycker om att ha människor på bild .., ansiktet är inte det väsentliga, utan mer någon detalj som för mig speglar personligheten.

Som med Gösta Pehrson. 

Där är det nämligen så, att hängslen och Gösta hör ihop.


// Här hittar du andra deltagare på samma tema.

11 kommentarer:

Eva Trillian sa...

Hängslen OCH bälte ska det var ;) Finns inget säkrare har jag hört! ;)

Amber sa...

Absolut genialisk bild! Visar verkligen en människas bundenhet vid detaljerna i livet, vilket fascinerar mig. Jag tycker över huvud taget mycket om dina bilder, Elisabet. Och porträtt som bara visar delar - ofta starkare än helhetsporträtt. Det på flickan med läppstift och fint halsband är SÅ fint! Man fattar direkt!

du har ofta ett alldeles eget sätt att tänka - spännande, tycker jag!

Perra sa...

Ofta är det detaljerna som gör en bra bild. Gillar den!

mamman pysslar sa...

Det blev ett coolt utropstecken!

Tony sa...

Snygg bild.
Skoj att du medverkade.

Elisabet. sa...

till er alla: tack för vänliga kommentarer och tankar för bilderna som varit under veckans gång!

Amber: det är nog det snällaste någon någonsin har sagt om mina bilder och jag blev så rörd, så rörd ..., och tänkte att åååå, dom orden ska jag spara!

Anonym sa...

hängslen och bälten...
uppmärksamt av dig!

Elisabet. sa...

Heidi: fast nåt bälte var där nog inte ,-)

SoF sa...

Jättefin bild Elisabet!

Hoppas att du har fina, sköna, lugna och härliga dagar...på din semester.

♥ SoF

Stare Ström sa...

Ha! Vilken kul tolkning! :-D

Freja sa...

Vilken fin tolkning. Och vilka snygga hängslen!