måndag 3 december 2012

DBFV för Ulrika i Västmanland ...


Förra veckan var verkligen ingen höjdarvecka för min del. Svåra ischiasrelaterade smärtor och stunder (många sådana) då jag önskade att jag bara kunde försvinna från jordens yta, jag stod inte ut. Men till stor tröst och glädje: lilla kattfröken Virka. Som älskar att vara NÄRA sin matte. Tätt, tätt intill vill hon ligga. Och där spinner hon som baaara den och njuter.
Veckans allra bästa var besöket hos kiropraktorn på torsdag morgon. Å hjälp så ONT det gjorde stundvis - så där så att jag var nära att svimma ett par gånger, men sen...åh, sen efteråt: lindring! Sköna, ljuva lindring! Bra är jag inte än, inte på långa vägar, men magikern Adam trollade så att jag sen besöket hos honom varit bra mycket bättre än innan i alla fall! 
Att ha en hel halvtimme utan smärta då och då, det är ren och skär LYCKA!

Inga kommentarer: