söndag 2 december 2012

Efteråt ...

Och pElle och harry skymtar också ...
 
... är han så glad och nöjd och konserten i kyrkan - som var fullsatt - ("jag såg Sonja och Gösta sitta på bänken längst fram men hann inte prata med dem!", säger han) hade gått bra. 

Nu står han i vardagsrummet iklädd det som var hans fars bröllopskostym från 40-talet och han är så fin, så fin ..., och tänk, han fixade att spela in under genrepet, precis som jag bad honom göra.


Så här lät det.

Ja, lika fint som detta som "Dr Böhlander" sände mig. 

"Jag får tårar i öronen när dom sjunger, tänk, dom är bara åtta år!" skrev hon.



5 kommentarer:

Sven Teglund sa...

En fin bild på din man, det syns att han är väldigt avslappnad, efter den genomförda konserten!

Och att han kan ha sin fars kostym från 40-talet....det måste vara cyklingen.

Det låter fint också.... om kören!

Trevlig advent!

Elisabet. sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Elisabet. sa...

Sven: ja, det är nog cyklingen och det eviga vägandet ,-)

AP sa...

Så stilig! Hälsa grattis till bra framförande!

Monica sa...

Snyggt med 40-tal! Hur tjusigt som helst! Och om konserten låter det som om den var jättevacker. Och jag har min pappas bröllopsväst kvar, handsydd, det var väl så på den tiden, passar perfekt och då och då när modet kommer ifatt har jag den lite tufft så där till en skjorta;-)