fredag 20 september 2013

Och här är vinnarna ...



Tre stycken blev det!

Förstapristagaren får boken .., tröstpriset - det dubbelvikta kortet med trift på omslaget - går norröver ..., och armbanden går söderut.

Stort grattis till er alla tre och tack Gösta för att du ställde upp!


Och TACK Sonja för världens godaste crepés med den allra ljuvligaste stuvning (kräftstjärtar, dill och annat ...) och äppelkakan till efterrätt! Vilket kalas!

// Den som eventuellt inte kan se filmen, får ge sig till tåls tills senare ikväll, då ska jag berätta hur det gick.

10 kommentarer:

Anita sa...

Ååh, men tusen tack!! :) Jag vann inte den fina boken men den går att låna :). Grattis Eva till boken!

Jag blir så glad över den andra fina vinsten; kortet. Jag brukar inte ha tur i spel med denna gång var turen med mig.

Allt gott alla medtävlare - det här var ju riktigt roligt! :)

Allt gott Elisabet och din vän vinstdragaren - Kramar! Anita

Elisabet. sa...

Och allt gott till dig, du rara Anita! Klappa Sally från mig!!
Och kortet kommer med posten.

Anonym sa...

Grattis till vinnarna! Alltid lika trevligt med dragningen!
Och vilken äpplekaka! Inte snällt att lägga ut sådana bilder! ;)

Hedgren

Evas blogg sa...

Grattis till vinnarna! Och jag trodde han skulle säga Eva på Frösön ;)

Bloggblad sa...

Kul att se, och grattis till er som vann. Jag tänker också låna boken på bibblan!

mossfolk sa...

Grattis till vinnarna! Det är alltid lika kul att se de här dragningarna :)

Turtlan sa...

Grattis grattis!

Hoppas att Gustaf F kanske ser den här lilla filmen så han får veta var hans bok fick åka vidare med posten.

Anonym sa...

Vilken dragning!
Måste vara rekorddeltagande och du Elisabet som funderade på att sluta med lotteriet. Ajabaja, inte
tänka så. Om det är lite trögt ibland kan väl dragningen dröja tills glädjen är stor nog för en dragning.
Grattis, grattis till vinnarna.
Anne i Mantorp

Eva i Tyresö sa...

Så roligt. tusen tack Elisabet då ska jag avbeställa från kommunbiblioteket !Där har jag beställt den och skulle få den om ett par månader. Men nu ska vi läsa.....

Ruta Ett sa...

Grattis till alla vinnare! Nu var det fkatiskt ett tag sedan jag vann. Men jag har redan läst Fridolin biok och kan bara önska att ni andra också gör det. Ni har en stor läsupplevelse framför er!
Vissa böcker önskar jag att jag hade olästa och denna är en av dem!