tisdag 17 september 2013

Veckans vinst i lotteriet ...


Ja, nu är det alltså dags för boken "Morfar skrev inga memoarer" (titta på rubriken i recensionen ..) av Gustav Fridolin.
Jag såg ett inslag i SVT där författaren berättade om hur och varför och om sin morfar med samma namn och jag föll pladask och inom tio minuter hade jag beställt boken från Adlibris!

Sträckläste den några dagar senare och tyckte sååå mycket om den!
Mejlade då till författaren (hittade en riksdagsadress via google) och frågade om han kunde skriva en liten hälsning till vinnaren i lotteriet och det kunde han.

Vad jag  i n t e  hade räknat med, var att han även skickade med ett exemplar av boken!


Såååå vänligt!
Tack Gustav Fridolin!


Hälsningen på det allra första bladet.

Så nu är ni alla varmt välkomna att komma med era bidrag!
Två ska jag lägga in bums - dom har väntat på sin tur -.


Tröstpriset blir  ett dubbelvikt kort med foto - inhandlat på torget i Varberg i lördags, ja, av självaste fotografen - herr Lars Danielsson.

Att rama in eller göra någon glad med!

Såja, nu vet ni .., och nu kan ni som vill dela med er av hjärtevärmen maila er glädje till bisse151@gmail.com, så lägger jag in allt eftersom.

Alla är välkomna!

1 kommentar:

Cecilia N sa...

Bäst förra veckan?
Det är nog att jag och en kompis for ut till Gamla Uppsala och gick, fikade, tittade och pratade pratade och pratade.