torsdag 31 oktober 2013

Det bästa för Eva på Frösön ....

Foto: Eva Grelsson

Hej!

Det bästa under veckan:

Det milda höstljuset och de härliga dagarna med sol. Jag njuter varje dag som det inte kommer snö. Gårdagens möte med kompisens häst ( plus 2 andra) var en fin stund. Det var också härligt att se Otis och hand hundkompis svassa runt de tre hästarna.


Foto (och vilket underbart foto, sen!) : Eva Grelsson

Men bäst av allt var nog tisdagens sjukgymnastbesök.
Har jag sagt att jag har världens bästa sjukgymnast? Om inte, jag har det!

Efter träningen fick jag mjuk nackmassage, därefter vila under varma filtar. Jag gick därifrån totalt avslappnad. Inte smärtfri men med en känsla av lugn.
Att bli lite ompysslad, det behöver vi alla emellanåt.

Kram Eva


// Elisabet säger: skulle du vinna ditt eget kort Eva, så byter jag ut vinsten mot något annat.

2 kommentarer:

Ruta Ett sa...

Fantastisk bild!

Evas blogg sa...

Tack Elisabet. Eller så ger du vinsten till någon annan.