onsdag 21 maj 2014

Och  v e m  vann nu den fina brickan .....?



Jo, det gjorde ....

4 kommentarer:

Ulrika sa...

Nämen! Tack!! Perfekt att ta kaffe ut på bron på ju. :-)

Och så fnissar jag lite åt att den kommer från min så-gott-som-granne. :)

Kattis sa...

Även jag fnissar och ler! :) Har väl ungefär nio gånger så långt till postkontoret (Läs: den lilla centralortens färg- och järnhandel), som till Ulrika...

Elisabet. sa...

Ulrika och Kattis: den tog onekligen en lång omväg den där fina brickan, men nu har jag Kattis dessutom bifogat porto .., så det ordnar sig ,-)

Turtlan sa...

Å jag bugar och tackar :-))

Ja det är ju jag som åker båt...

Det blir post både till Närke och mig på andra sidan Kilsbergen denna gång. Paketen kanske kan samåka en bit?

Väldans tack och även för en fin liten film.

Ja just det! Snygg tröja PV!