lördag 12 juli 2014

Det bästa för aliceotigris ...


Jag gjorde som du sa, skickade in fast jag aldrig gjort det förr.
Veckans bästa var att Tigris Ferm hämtade sig från sin magsjuka.
Ett tag var vi väldigt oroliga men nu är hon precis som vanligt igen.


// Elisabet säger: åååå, sicken vacker katt du har och ååå, så glad jag blev när jag upptäckte att någon som aldrig skickat in tidigare, ja, verkligen gjorde slag i saken!!  Om det är någon eller några fler som gärna vill vara med, men känner att det är som att "tränga sig på" - glöm det !! -, ju mera glädje som delas, desto bättre!
Det är ju det allt handlar om.
Vinsterna är bara som bonus.

Så tack, säger jag till dig, Tigris Ferms matte!

4 kommentarer:

Anonym sa...


Vad glad jag blev att din Kisse mår bra igen.

Hälsar Friherinnan o Ozzy.

Aliceotigris sa...

Ja herregud så skräckslagen man blir när djuren blir sjuka. Tack för omtanken alla tre!

Ulrika sa...

Jaaa vad roligt att du hittat hit, Tigris matte! :-) Kuul!

Och sååå skönt att Tigris mår bra igen!!

Aliceotigris sa...

Ja nu kanske jag vågar göra om det. ��