tisdag 8 juli 2014

Nu ....

.. när jag börjar sansa mig lite, efter semestern (ja, dit det bär, dit bär det .., det är också genetiskt och skulle jag inte få rensa hjärnan efter alla intryck, hamnade jag garanterat på någon psykavdelning och det är inget skämt från min sida ...), så kan jag ju påminna om Det Bästa.

Den här gången är förstapriset den där underbara nostalgiboken och tröstpriset är en fransk tidning, typ Allt om Mat och Vin. Båda priserna är skänkta av Monet. Tack snälla!


Det var mycket som var det bästa för min egen del .., jag måste tänka riktigt noga innan jag bestämmer mig.

Men ni andra, varmt välkomna med era bidrag!
Några har redan varit i farten (Turtlan, annannan, STORARTAT, friherrinnan, Ulrika, Eva på Frösön och Barbro i Uppsala ..), men fler ryms i byttan!
Mejla bara glädjen till bisse151@gmail.com, så är ni med.


Inga kommentarer: