fredag 17 oktober 2014

Och så kom små fåglar med posten ...


Ja, ni bloggvänner, ni är allt helt underbara!

Idag med posten kom en omgång hett efterlängtade domherrar,  lägg därtill ett litet paket med väldoft, ett sååå vackert dubbelvikt kort, samt ett handskrivet brev! 
Allt från Eva på Frösön!

Men det var inte allt! 
Ett brev med omisskännlig handstil fanns också i postlådan! 
Jo, det var ellem i Skellefteå som bidrog med två kartor med porto, allt för att glädjen ska spridas vidare.

Så nu alla rara, goa vänner .., nu får ni allt bidra med er hjärtevärme .., för nu finns priser till flera veckor framöver! 

Tack Eva och tack ellem!
Här kommer en stor och varm kram från landet Halland!




6 kommentarer:

Evas blogg sa...

:) Klart man vill bidra till erat härliga lotteri!

Anonym sa...

Kom brevet fram så fort?! Insåg när jag släppte det i brevlådan att jag glömt skriva postnumret. ellem

Ruta Ett sa...

Men så härligt! Jag ser fram emot en höst och vinter och glada filmer!

Kattis sa...

Men... Var inhandlar dom dessa skönheter? //Hon som verkar ha bra mycket mer tur i kärlek

Elisabet. sa...

Eva på Frösön: t a c k!!

ellem: jag tycker att det brukar fungera .., detta att postar jag ett brev innan 18,00, så är det framme dagen därpå. Fina småblommor på kuvertet ,-)

Ruta Ett: det tar nog aldrig slut ,-)

Kattis: kanske Eva kommer ihåg? Hon beställde dem på nätet.

Elisabet. sa...

Eva på Frösön: t a c k!!

ellem: jag tycker att det brukar fungera .., detta att postar jag ett brev innan 18,00, så är det framme dagen därpå. Fina småblommor på kuvertet ,-)

Ruta Ett: det tar nog aldrig slut ,-)

Kattis: kanske Eva kommer ihåg? Hon beställde dem på nätet.