torsdag 19 februari 2015

Och lilla Idas teckning ....


... har nu hamnat på väggen, just bakom där jag nu sitter Till höger om den ser man en liten ättapjött som äter rabarber och tavlan längst ner visar danska Freja, då kanske fem år, som en helg ägnade sig åt att plocka vildblommor och göra små buketter.

Hjärtevärmarbilder.
Fler ska upp.

Och nej, ni behöver inte oroa er över att tavlorna hamnat som dom gör .., dom får sitta så här .., det blir lite som det blir.

Och på gruppboendet ska jag ha dem i en annan ordning ,-)

4 kommentarer:

Ulrika sa...

Jag tycker de sitter finfint så där, jag. Jag gillar lite o-ordning. :-)

Ruta Ett sa...

Vilken fin hjärtesamling du har på väggen!

Anonym sa...

Tycker dina hjärtevärmarbilder sitter perfekt som de gör.
/ Lena i Östersund

Evas blogg sa...

Härliga bilder!! Hur de siter val väl skit samma, eller?