söndag 30 november 2008

Från madamen i Tyskland ..,



... kommer en utmärkelse och man blir verkligen jätteglad och jag säger tack snälla Tuvstarr!

Sedan ska man till sju andra bloggare dela ut samma utmärkelse och motivera varför och jag har sagt det förut och säger det igen, det är förfärligt vänligt av er att dela ut såna här snällheter, men jag klarar inte att ta emot och sedan välja ut sju stycken .., för mig känns det som i gymnastiken när man väljer och vrakar till olika lag, nej, det bästa är om ni ger utmärkelsen till någon annan än bloggmadamen.

Så nu gör jag som jag brukar: jag ger den till alla i min länklista och alla andra som jag tittar in hos ..., jag tycker att ni är så underbara allesamman och era bloggar ger mig så oändligt mycket glädje!

Och inte bara bloggarna, utan lika mycket ni som kommenterar, men inte har en egen sida, i alla fall inte offentligt.

(Tänk, det började med Samuel som hörde av sig flititgt och så småningom förvandlades han till Det Mörka Hotet .., och "Midtnorge" som blev till Julie .. och västerbottensmadamen blev till Matnjutning .., och där är den rara Bente i Norge och Ellem i Skellefteå ... ja, ni är helt underbara allesamma. Och pv, förstås, honom höll jag ju på att glömma!)

Tack igen, säger jag till Tuvstarr!

Ps. Men skulle jag nu berätta om en enda blogg som ger mig andnöd, bara för att den som skriver har en förmåga att mixa bild och text så där så man blir bara så helt förstummad .., då är det den här unga kvinnan. Ds.

Inga kommentarer: