söndag 5 juli 2009

Till er alla ...

När jag kommer hem till mig och sätter mig vid datorn, upptäcker jag mängder med kommentarer som jag aldrig har sett medan vi varit på resande fot!

Där är t.ex. två härliga kommentarer från annannan som har varit eller är på vift i Nottingham, England .., och ett från den rara Agnetha i Skellefteå, och där är ett helt underbart, bedårande fönster från Anna i Sheffield ..,där är ett från Kambodja (Jom) och Babsan har skickat fönster från såväl Öregrund som från Akers Hus i Oslo!

Och pv:s dotter Hilda har varit flitig och kommenterat och ett enda har jag svarat på, de övriga har jag inte hunnit med!

Det finns säkert flera .. och jag säger bara att det ibland har varit stört omöjligt att ta sig ut på nätet och när man äntligen har fått kontakt, har man skyndat sig och skrivit ett inlägg och att sedan börja leta efter kommenterar, det har helt enkelt tagit för mycket tid.

Det beror i n t e på ointresse!

Bara så ni vet.

1 kommentar:

Turtlan sa...

Det har varit så roligt att följa Er resa!!!
Skapat en nyfikenhet åka till Höga Kusten med omnejd!

Tack för alla res och boende tips! Jag har sparat några av dem!
det där lilla fina vandrarhemmet, det gula tex.

Tackkram!

Turtlan