tisdag 8 mars 2011

Jobb från tre till sju.

Första timmen var jag torr i munnen (ja, detta är inte vilket skitjobb som helst ska ni tro, det kan jämföras med avancerad hjärnkirurgi, alternativt rymdforskning) men ser man på .., det går allt bättre!

Idag hade jag en man i kassan som hade sju olika lika Lottokuponger och så någon annan variant och det var vinst på en, men det gick bra det med.

Efteråt tog jag honom i handen och höll den länge och tackade.

Han loooooog så här mycket.

Den unga tösen som skulle ha börjat och som bland annat ska vara i charken, hon har stukat foten och hoppar nu på kryckor.

Och C är febrig och J förkyld, så i morgon blir det heldag för min del.

Nåja, det kan behövas efter alla extravaganser i Dalarna.

2 kommentarer:

Turtlan sa...

Värst vad det händer div små incidenter med anställda på nya affären ;-))

Elisabet. sa...

Turtlan: haha .., ja, jag tänkte samma sak. Dessutom har cheferna haft maginfluensa!