lördag 12 mars 2011

sigge nilsson ....


"Jaså, ni tycker att jag är stilig ..? Det tycker jag med!"
I mer än ett års tid har matte pratat om att byta gardiner i vardagsrummet.
Det har inte skett ännu.
Och titta baratradgard, dom har omtag också!


"Vilken himla vacker blomma!"


"Man kanske skulle känna efter lite .., ja, om den går att äta ..?"


"Nä ..., jag kollar på fåglarna där ute i stället."


Å, denne underbart egensinniga katt som helst går för sig själv.


Som sover i "eget rum" .., och, om han kommer in i sängkammaren, endast ligger hos pv.

Och som pip-jamar på ett underligt sätt och som springer fort som en raket!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken stilig Sigge!

baratradgard sa...

Ja jag seeeer...

Evas blogg sa...

Han är så fin! Jag önskar att jag kunde ha en katt, men tyvärr :(

Turtlan sa...

Vilken otroligt fin bildserie!!!

Ljuvlig... ett sant ord i detta sammanhang.