tisdag 5 juli 2011

Och så ett kvällsfönster från Värmland ...


"Hej!

Här kommer både ett bilfönster och biltvättsfönster.

Imorgon ska jag åka och titta på en bil som kan bli min nästa bil.
Min bil som jag har nu ska jag i så fall byta in på bilfirman.

Kommer på att det kanske är bäst att tvätta min lilla bil så den är ren när bilförsäljaren ska titta på den.

Inte för att jag tror att det ger mer i kronor men det är ju alltid trevligt med en ren bil.

Så jag tar svängen förbi macken och åker igenom tvättbanan.

Inget ställe för en klaustrofobiker tänker jag....

KvällsHej från mig!

Turtlan.

2 kommentarer:

SoF sa...

Kul fotoidé.

Tror det är första gången jag ser en sådan här bild hos dig Elisabet.

Ha det gott!

Elisabet. sa...

SoF: ja, kanske .., men roligt med lite filuriga bilder ,-)