onsdag 28 september 2011

På väg hem från jobbet .....


.... tvärstannar jag och vänder moppen .., kör rakt ner mot havet till, ja, i Haverdal .,. och så tar jag upp kameran från anoraksfickan.

Detta är vad jag ser.

Och hela vägen hem - med havet på min vänstra sida -, syns samma vackra himmel!

I Steninge stannar jag till vid övergångsstället nere vid Göstas Café .., ty där kommer en stor svartvit katt spatserande över vägen.

För övrigt är allt lugnt.

Inga rådjur (som igår), ingen älg (som i vintras).

8 kommentarer:

mossfolk sa...

WOW! Det är ju helt makalöst sagolikt vackert!!!

Monica sa...

Så vackert!

Lena sa...

Jag säger precis som Mossfolk!

Fourmum sa...

Håller med!

Jenny sa...

Så vackert!

anna of sweden sa...

Åh, den där himlen såg jag när jag körde hem från Lund ikväll. Så vacker!

Elisabet. sa...

Till er alla: ja, visst är det fantastiskt fint!! Det blir nog en solig dag i morgon ...., ska försöka ta vara på förmiddagen då jag är fri tills klockan ett ,-)

Guy sa...

Grattis till ett vackert foto! Bilden får mig att tänka på ett akaciaträd på savannen...