torsdag 17 maj 2012

Påminnelse & litet lotteri ...

Den som vill bidra med "det bästa som hände i veckan " .., kan ju börja grunna redan nu.
Ett bidrag har redan anlänt, utan att jag ens påmint .,. se där, det tar sig!

Mejla i så fall det som gjorde dig mest glad till bisse151@gmail.com - med eller utan bild, det bestämmer du själv -, alla bidrag är välkomna!

Bland er som är med på det här, kommer jag att lotta ut en - i mitt tycke - helt underbar kylskåpsmagnet som inhandlades i en liten butik i Helsingborg.

5 kommentarer:

Turtlan sa...

Postat!

På väg nu!
Eller säkert redan framme ;-))

Elisabet. sa...

Turtlan: redan framme .., jag lägger in dom allt eftersom och publicerar det på söndagkväll.

SoF sa...

Tack för kommentaren!
Vänster tumme upp är det som gäller för mig.
Å på en skala hur livet har varit just idag, så får det bli en stark 9:a. :)

Natti natti!

Elisabet. sa...

SoF: det tackar man för ,-)

Ulrika sa...

Jodå, det kommer. :)