söndag 24 juni 2012

Bloggblad säger så här ...

Jag har funderat flera gånger på om jag har några såna lyckomoment som går att beskriva, men jag kan inte komma på nåt - för jag är så förnöjd och glad med att alla i familjen är friska (några harmlösa småkrämpor räknar jag inte) och mår bra och vi har mat på bordet och ett hem och en båt... och semester.

Varje dag som jag kan ta mig ur sängen och inga oroande telefonsamtal kommer, så är jag jättenöjd och tacksam.

Men det är klart, en och annan extra il av glädje får jag när en låt blir färdig och låter bra...

4 kommentarer:

Cecilia N sa...

Men nu hänger jag inte med ...

Finns det nån ny-klar låt på myspacelänken?

Eller är det bara exempel på madames låtar?

Elisabet. sa...

Cecilia: det är bara ett exempel, dessutom såg jag först senare att Bloggblad skrivit en kommentar, inget direkt inlägg, men det spelar ingen roll ,-)

Bloggblad sa...

Jag har scrollat och läst en lång stund och glatts åt allt mysigt som gör andra glada - du är fantastisk som hjälper andra att leta fram såna små glada saker.

Jag hade inte tanke på att min allmänt förnöjda kommentar skulle finnas med.

Cecilia: Jag skickar en fil till dig! Du har ju varit med om så många nya, även om du inte fått höra alla resultat.

Elisabet. sa...

Bloggblad: ja, vi väl hjälpa varandra så gott det går ,-)