torsdag 28 juni 2012

Med posten ....

.. kom igår ett lilafärgat kuvert med en för mig obekant handstil.

Men ååå, vilken glädje när jag i detta - kuvertet alltså - hittade såväl en uppnosig liten hund som en glad katt!

Avsändare visade sig vara den här madamen och jag säger bara en sak: dina ord kom som allra bäst!

Det här var ett bidrag till glädjelotteriet; en skulle jag få välja själv och den andra lottas ut .., så i kväll när jag kommer hem från affären, då ska vi ha dragning på förra veckans "det som gjorde mig mest glad" och då får vinnaren välja en av dom här läckra broscherna!

S t o r t   tack, du rara Ann!

2 kommentarer:

Jenny sa...

Apropå Glädjelotteriet, så kom vinsten i måndags. Tack så så mycket. Jag ska sätta mig i fåtöljen och lyssna på Sissela Kyle nu i helgen när jag är ledig!//sportigajenny

Gunilla sa...

Så fina.