onsdag 11 juli 2012

Dagens fototumaning ...

Det finns många hemvägar i mitt femtioåttaåriga liv.

Ringvägen i Malå, Vilhelminavägen 12 B i Lycksele, Malmvägen 63 C i Sollentuna.

Hjortronvägen 41 i Kungsängen.

Regementsgatan 32 C, 41, samt 19 A i Ystad.
Tre adresser men samma gata.

Och lillvägen vid huset i Bjäresjö.

Och nu Ejdervägen 7 i Stensjö.
Den är den som syns på bilden .., och man skymtar även en bit av det gula huset på kullen.

Då är jag nästan hemma.

Och eftersom jag är så slut på efter dagens jobb, blir det inte mer exotiskt än så här.

Andra deltagare finns här.

Och morgondagens tema är "under".

3 kommentarer:

SoF sa...

Vilken härlig känsla jag får nu när jag ser den här bilden.
Hela magen blir liksom full av glädje!

Varma sommarhälsningar! ♥

Elisabet. sa...

SoF: ja, åååå, så glad jag blev över fet besöket! Ligger nästan och har somnat - var så trött när jag kom hem - och kom på att jag inta har svarat här ,-) sov gott!

Lizzan sa...

Härligt grönskande hemvägsbild!!