måndag 9 juli 2012

morgondagens sommarpratare ....


Just det. Gudrun Sjödén.

4 kommentarer:

Kattis sa...

Min klädgudinna! :)

Elisabet. sa...

I slutet av 80-talet var hon min också ..., jag köpte rosa lahmanstrikå - koftor och kjolar - och hade en blåbärslilarosa anorak som jag bara ÄLSKADE!
Nu är jag för rund för hennes kläder, men jag kan tänka mig att det är som klippt och skuret till dig!
Ack, att jag hade sett ut så!

Anonym sa...

För rund för de kläderna?? Icke! Hennes kläder finns i alla storlekar och funkar på de flesta/alla figurer. Många modeller är klart vida dessutom.
Rekommenderar ett besök på GS stora lagerbutik i Årstaberg, jätteläckert ställe med många fyndchanser!
/Biggan utan inlogg

Elisabet. sa...

Biggan: tack för tipset!! Jag tappade lite sugen när hon började med koftor och blusar som slutade just under bysten ,-)