måndag 9 juli 2012

sportigajenny om det bästa ....

... har inte varit det obefogade skäll vi fått den här veckan på jobbet då folk har ifrågasatt namnet på museet, varför vi inte har John Bauertavlor i vår utställning, toaletterna fungerar inte...

Nej, det var besöket jag fick på jobbet i tisdags, av för mig "okända" Ellem och hennes make.
Eller jag vet ju vem Ellem är så att jag vet att hon brukar kommentera din blogg titt som tätt Elisabet.
Men jag har ju aldrig träffat henne, förrän nu.
Och det var ett mycket trevligt möte måste jag säga!

Det har liksom förgyllt hela min vecka! =)

//sportigajenny

P.S. Det där att toaletterna inte fungerar... Oftast har de stoppat i fem enkronor istället för en femkrona, eller så har de "smitit" in utan att stoppa i en femkrona, och då går det helt enkelt inte att låsa dörren... Alt. så har de stoppat i en femkrona, men så har dörren stått lite på glänt, och så har de inte tryckt ner handtaget efter att femman lagts i, då går det inte heller att låsa! D.S

1 kommentar:

Anonym sa...

Det var trevligt att träffa dig också sportigajenny!Nu blir jag säkert en mera trogen besökare på din blog också! Och Gränna var ju en mycket trevlig upplevelse. Kommer gärna tillbaka dit.Nu är vi hemma i Skellefteå igen. Det regnar och gräset är två-veckor-högt.Hoppas det blir uppehåll imorgon. ellem