tisdag 14 augusti 2012

Dagens fönster ....

... kommer från Portugal och från den här madamen.

Hon som skrev så här i en kommentar, angående gårdagens fönster - det som var så sinnligt vackert och kom från Skåne -:   "Jag tror mig känna igen att det här är boningshuset och den lilla haven, som ska se ut som en sådan gjorde på artonhundratalet, med gångar och buxbomshäckar. 
Det är NÄSTAN himma för mig. Från Veberöd föreslår jag att du kör mot Vomb och sedan vidare längs Vombsjöns norra sida till Öved(skloster). Du kan sedan fortsätta längre österut och dricka kaffe hemma hos min pappa eller också köra östra sjösidan tillbaka till Veberödsvägen."

3 kommentarer:

Elisabet. sa...

annannan: jaa, du .., jag skulle mer än gärna titta in hos din pappa och dricka kaffe tillsammans med honom och katten - om den nu finns kvar -,)

annannan sa...

Om du ska åt det hållet så mejla mig så får du adress och telefonnummer!

Elisabet. sa...

annannan: du förstod alltså att jag menade allvar ,-)

Jag ska mejla dig.
Jag tror att jag kommer att tycka om din pappa.