onsdag 15 augusti 2012

med posten ....

Det finns kanske människor som tror att jag ligger på som en rem och skriver och har mig till bloggvänner, ja, i akt och mening att få priser till Uppmuntringslotteriet.

Så är det   i n t e.

Inte en enda gång har jag tiggt om priser, tvärtom, mitt i alltihopa kommer det paket som landar i den gröna postlådan och jag blir lika häpen (och glad!) varje gång!

Idag - det var när jag var på väg till stranden - skulle jag ta med tidningen och då fanns där även ett grått paket och på adresslappen stod "Till ordförande i DBIV" (jag undrar vad brevbäraren tror ,-) och när jag väl hade kommit till stranden, vecklat ut solstolen och öppnat paketet, så visar det sig vara handstickade sockar från Ulrika i Västmanland!!

Ett pris till någon vinnare!! 

Titta, så fina dom är .., och mönstret är hennes alldeles egna!

Det här blir nästa veckas vinst!

Och tack snälla, rara, generösa Ulrika! säger jag.

4 kommentarer:

Ruta Ett sa...

Åh, så fina!
Lyckliga den vinnaren, som vinner dem! Jag hoppas på tur!

Elisabet. sa...

Ruta Ett: Ulrika skriver att dom är i storlek 37 .., har man större fötter än så kan man ju ge bort dem i present ,-)

Evas blogg sa...

Underbara sockor! Nu gäller det att inte glömma bort att skicka in veckans bästa :)

Anna-Lena sa...

Så fina, nu gäller det att komma ihåg att delta!