onsdag 14 november 2012

DBIV för Eva på Frösön ....


Hej!
Det bästa under veckan var nog:
1.  Att min novell äntligen publicerades i Året Runt. Tror det är två år sedan jag skickade in den och redaktören köpte den på en gång. Efter det har det blivit tvärnej när jag skickat in något. Den här novellen är inget vidare i mina ögon, men redaktören tyckte tydligen något annat.



2. Mina pysselstunder. Jag gör decoupage för brinnande livet. Så roligt. Något jag lärde mig för en månad sen och blev såld. Servetter som man dekorerar allehanda prylar med. Just nu är det ljus och krukor som får sig en "ansiktslyftning". Allt med julens förtecken på.

Kram Eva

// Att texten hamnar så här, ja, det beror på madamen på Frösön ,-)

5 kommentarer:

Evas blogg sa...

Det var nåt knas med datorn så texten blev lite som den ville.

Elisabet. sa...

Eva: det spelar ingen roll, huvudsaken var att jag hittade igen dig!

Monica sa...

Vad söt kruka!

Elisabet. sa...

Monica: visst är dom!! Vilken kreativ människa denna Eva är!

Evas blogg sa...

Tack!