onsdag 14 november 2012

Och här är vinnarna ....

Som ni ser har jag lagt till mossfolk och Eva på Frösön, ja, dom hade jag helt glömt bort.
Fyyyy, på mig!

Förstapriset är den lilla burken med illstark chili.
Jag har norpat några små, små bitar och lagt i köttfärssåsen .., det känns inte så starkt där, men jag råkade dutta med fingret mot läppen och dååå ..., kändes det.

Bra för den som behöver bli lite upphottad.



Pv hade just kommit hemcyklande från stan och hade brått .., han skulle fixa stegen på taket.
Därav utrustningen ..., men allt för bloggvännerna förstås ,-)




5 kommentarer:

Monica sa...

Här trodde jag att något hänt vid första anblicken, huset försvunnet eller så:-) och PV fick dyka efter det, men nu har jag tittat, grattis till vinnarna (och PV verkar ha allt under kontroll.-))

mossfolk sa...

Haha, ja tack så mycket igen. Aldrig mer kan jag säga att jag aldrig vinner något. Hade du inte filmat lotterna innan hade jag börjat tro att mitt namn stod flera gånger ;)

Hoppas att stegesfixandet gick bra!

gunnar i vaplan sa...

Grattis Karin till chilin, hoppas den smakar ;-)
Nädå, jag är inte alls sur över att inte jag vann burken, nejdå, sån är inte jag inte :-)

Turtlan sa...

" - Han ser ut som en gruvarbetare...!

Härlig kommentar :-))

Grattis till vinnarna. Jag har varit dålig på att bidra och få en lapp i skålen men det ska bli igen!

Grattis från mig!

Eva i Tyresö sa...

Tack en grön blir fin Tack raringar !