tisdag 20 november 2012


Det bästa med att ......

... jobba eftermiddag och kväll, det är att man är pigg på förmiddagarna och kan titta på tv-program som man missat tidigare, just för att man har arbetat ..., och att man då - på ett annat sätt - kan ta till sig det hela.

Så fungerar det för mig.

Alltså har jag nu suttit i loppisfåtöljen och tittat på Sommarpratarna; den här gången med underbare Stefan Einhorn, jag-vill-prata-utan-att-bli-avbruten-Leif-Silbersky, härliga och lättrörda Pernilla Wahlgren, vackra Lotta Gray och den till synes så sympatiske Hannes Holm.

Sen kan man ta påtår och en lussebulle.


2 kommentarer:

Anonym sa...

såå mysigt!!!!!Åsa

Turtlan sa...

Även om jag är glad över att numera få arbeta dagtid i stort sett mest så saknar jag lediga vardagar. Ha en sån tv dag eller gå på stan dag mitt i veckan.

Arbeta dagtid måndag till fredag har sina fördelar, arbeta schema har sina.

Gonatt från Småland :-)