onsdag 21 november 2012

Onsdagsfönstret ...

... kommer inte från England, men väl från ett av vårt lands vackraste landskap - nämligen Jämtland -.

Vilken stämningsfylld bild .., passar utsökt nu i gråa november.

Så här skriver fönsterfångerskan: 

"Så skickar jag en fönsterbild. 
Bilden är tagen på Rödön, hos en vän som driver en liten gårdsbutik där. 
Vi var dit igår eftermiddag just som solen var på väg ner bakom fjällen. 
På gården finns en gammal vacker stenladugård och där, på ett av de gamla fönstren, där såg vi solens strålar."

6 kommentarer:

cruella sa...

Åh, jag är så hemmasjuk nu! Längtar alltid till Jämtland på hösten, det är en så rofylld tid. Otroligt fin bild!

Elisabet. sa...

cruella: ja, tänk så vackert det där enkla är!

annannan sa...

OM den bilden, tryckt på papper, vore vinst i ditt uppmuntringslotteri skulle jag försöka mygla mig till att vinna den!

Elisabet. sa...

annannan: jag ska fråga eva om vi får göra så ,-)))

Evas blogg sa...

Jag kan göra ett kort med bilden på och skicka dig Elisabet!

Elisabet. sa...

Eva: gulle-dig!!!