lördag 12 januari 2013

Ann i Göteborg!


Om ni inte visste det, så kan man skicka in bedagade älsklingsplagg till Ann i Göteborg, så fixar hon till och lappar och lagar. Eller syr nytt.

Det kan ni tänka på, ni som - liksom undertecknad - har fastnat för en viss sorts kläder och inte hittar det på annat håll.

Alltså har jag anlitat Ann .., men oj, först igårkväll upptäckte jag att där satt lite text längst nere på den sedan många år så innerligt älskade linnejackan!

Åååå, tack för hälsningen Ann!!

2 kommentarer:

Ruta Ett sa...

Åh, det var så lite!
Jag vet ju att du inte är den som vill sticka ut, så det var med lite tvekan som jag sydde på ditt namn.
Det går ju att sprätta bort, tänkte jag, om det blir för mycket.
Men jag är så glad att du tyckte om det.

Välkommen med fler favoritplagg, om det behövs! <3

Elisabet. sa...

Ruta Ett: du förstår så förvånad jag blev ..,-)