söndag 6 januari 2013

Tack Kristina!


Man kan fråga sig vad det är som gör att man faller pladask för ett program eller flera?

Med Kristina Kappelin och hennes program om detta med att vara europé, vet jag precis vad det är!

Jag tycker om hennes till synes alldeles äkta intresse för människor som hon träffar och intervjuar .., jag tycker om frågorna hon ställer och sättet hon ställer dem på .., jag tycker att hon är chosefri och behandlar människor artigt och vänligt.., och jag tycker oerhört mycket om musiken i programmen och själva fotot.

Allt samverkar.

Ja, jag tycker helt enkelt att det har varit en ren och skär fröjd att följa henne runt Europa!


9 kommentarer:

SoF sa...

Instämmer helt och fullt (igen)!!

Anonym sa...

Dessutom har hon ju en alldeles speciellt förtjusande dialekt.Mycket bra och lite annorlunda program.
God fortsättning på er i gula huset!
Trettondagskram/Solbritt

Ruta Ett sa...

Jag tycker också mycket om hennes progam...men hennes tillgjorda dialekt, DEN gillar jag inte.

bettankax sa...

Håller med dig, Elisabet. Vilken härlig och intressant serie. Och Kristina är kanonbra!!

Bloggblad sa...

Jag har bara sett ett program, men ska se resten på soffan med laptopen på magen efter skolan i veckan som kommer.

Dialekten låter som det låter när man försöker dölja sin skånska...

Ruta Ett sa...

ja, Bloggblad...och varför någon skulle vilja göra det är för mig helt ofattbart.

cruella sa...

Ja, Bloggblad, just så. Och jag står inte ut med det. Annars är jag VÄLDIGT dialekttålig;-)

Anonym sa...

Ja, sällan känner jag mig så bekväm med att titta på tv som när jag ser hennes program. Det känns lite som om jag går där vid sidan om henne...

Hedgren

Elisabet. sa...

Till er alla: ja, jag bryr mig faktiskt inte ett dugg i hennes dialekt, hon får prata hur hon vill - allt är förlåtet -!