tisdag 8 januari 2013

Förmiddag i landet Halland ...


Gråväder.
Talgoxepjut.
Ekorrbesök.

5 kommentarer:

Guy sa...

Toppfoto!

Elisabet. sa...

Guy: jag säger som när det gäller skogbilden .., det har att göra med en särskild sorts uppväxt?

Elisabet. sa...

Ps. Men du ser väl att jag under årens gång tagit till mig av din undervisning där på marken i Norrbotten ... Ds.

Guy sa...

Du vet, jag tycker inte om slätter. Det här landskapet är alltför platt för att jag skall kunna trivas här.

Men fotot är fint, och det är något med vägen som försvinner mot något okänt i fjärran som tilltalar mig.

Elisabet. sa...

Guy: fast sååååå platt är det inte .., nästa gång du kommer på besök ska pv få ta dig till Guds gröna ängar .., då ska du få se. Det räcker bara att köra till Eftra, så har man milsvid utsikt och det är inte från slätten ,-)