tisdag 8 januari 2013

DBFV ......

Som ni väl har upptäckt, så har vi kommit lite i otakt när det gäller dom där hjärtevärmande ögonblicken - eller ögonblicket -.

Hur har ni det med såna ...?

Från och med i morgon är jag ledig tre dagar framöver och har all tid i världen, så vi kan ju säga så här .., att om ni vill dela med er av den där stunden (eller stunderna), så har ni fram till fredag vid tretiden att mejla era rader/bilder till mig.

"Ja, men från när skulle det vara då ...?" tänker nu Vän av Ordning.

Tja, från förra dragningen .., nån vecka tillbaka, så viktigt är det inte, det är inte sträckan i sig som är det väsentliga.

Förstapriset är en liten bok av Jonas Gardell.

2 kommentarer:

Ulf sa...

Nu måste jag skicka nåt. Dina dragningar är ju värda hur mycket som helst. Även om jag aldrig kommer att vinna så vill jag vara med. Ska leta.

Elisabet. sa...

Ulf: du är mer än välkommen med ditt bidrag! Det är mest bara kvinnor med, så det blir som bäst!