måndag 11 februari 2013

Det visade sig ...


... ja, jag frågade ..., att den rare Kjelle hade norpat bilden utan att fråga fotografen - en god vän till honom - och det gjorde mig ju förskräckt, så alldeles nyss skickade jag ett mejl till damen i fråga, som verkligen bor i Sag Harbour, USA och heter Lilee, ja, och så förklarade jag och sa att om hon ville, så skulle jag bums ta bort bilden.

Lika raskt kom det vänliga svaret:

Lilee.
Dear Elisabet,
Please, feel free to use the photo. It was taken in Sag Harbor, New York.


Det blev en liten mailkonversation och nu kan jag presentera er för hundarna också; dom heter Quincy och George.

Ja, nu vet ni det.

Dessutom berättade hon att den här utbyggnaden av huset - där hundarna sover - lät hon iordningställa förra året. Å, jag borde ju ha frågat henne om bläckfisken, men det är väl bara i stället för en fågelsilhuett ...?

1 kommentar:

Eva i Tyresö sa...

Ja för att bläckfiskar inte ska simma in genom fönstret eller bläckfiskfiender d.v.s. tyskar med snorkel och kniv!