torsdag 14 februari 2013

Sjukhusposten ...


I den gröna postlådan av plast, där ryms oceaner av glädje!

Där är ett paket från Örebo och mossfolk; hon sponsrar Uppmuntringslotteriet med två olika sorters te .., där är också en bok av Morgan Alling, frimärken och en shoppinglista!

Och ett brev! Ett vanligt litet brev!


Så här skriver hon som blev så fin i sjalen från Ann i Göteborg.



(Te-giverskan. Bilden norpade jag från mossfolks sida).
 


Direktör Ann skickar varma hälsningar som - om dom räcker till - även ska vidarebefordras till pv.
Jag lovar!


Och i Växjö finns en snälling som vet att jag älskar bra filmer.
Snällingen och jag själv har nästan exakt samma filmsmak, så det ska bli spännande att se den och den får också bli en vinst i lotteriet!

Här finns en recension om just den här filmen.

Från hjärtat   s t o r t   tack till er alla!!!


Sist av allt en bild från sjuksalen.

Jag sitter i loppisfåtöljen .., dricker mängder med vatten, tar en Magnecyl och en halstablett .., hostar, snyter .., duschar ..., allt medan harry sitter i soffan och tittar ut.

Idag har han upptäckt att sommargrannarna har dykt upp och åååå, där är ju Göran som han tycker så mycket om och jag öppnar fönstret och ropar "välkommen!" och då kommer Göran fram till fönstret och harry får noooosa på hans hand och svansen går av och an.

Nu sitter han där hela tiden och håller koll.

K a n s k e   att Göran kommer tillbaka och pratar lite med honom ...?

Och själv ska jag gå och trängas med harry på soffan.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Oh vad härligt med så mycket omtanke och glädje i lådan! Jag skickar dig en krya-på-dig hälsningar här!

Ulrika sa...

Gulle-Harry!

Eva i Tyresö sa...

Ja det behövdes nog lite glädje i din låda. Harry är ju så gullig!