söndag 26 maj 2013

När Anna-Lena besökte Paris ...



Om den glädjen berättade hon - Anna-Lena i Tumba -,i förra veckans det bästa.

Och så skickade hon en liten film, den kom till min inkorg och jag kunde omöjligen föra över den till bloggen, vilket var sååå synd, för filmen sa precis lika mycket som allt annat.

Ikväll tog jag helt enkelt och spelade upp filmen, filmade med min kamera .., förde över den till Youtube och så lägger jag ut den så här.

Kvaliteten blir därefter .. men ni kanske anar känslan ...?

4 kommentarer:

Turtlan sa...

Snacka om problemlösning! Smart hörru!

Paris... ja dit åker jag gärna igen!!!

Elisabet. sa...

Turtlan: ja, det var enda sättet jag kunde göra det på. Det finns säker nåt annat, men jag kom iaf inte på det ,-)

Monet sa...

Och i det här underbara landet BOR lyckliga jag!

Elisabet. sa...

Monet: ja, och jag är så glad att DU trivs och känner dig hemma där i söderns nejder!

Tack också till Anna-Lena för filmen!