måndag 27 oktober 2014

Den här veckans vinster ....



Först GRATTIS till pv som vann domherrarna och blev så glad, och sen grattis till Barbro i Uppsala som får extrapriset - påsen med vaniljdoft (från Eva på Frösön) och några vaniljdoftande värmeljus (harry som sponsrar) -.

På bilderna ser ni veckans vinster, ja, det är dom här korten som inhandlades i London.
Jag älskar dem!



Två stycken.
Ett första och ett andrapris.
Vinnaren väljer först.



Eftersom herr Notarius Publicus igår vann den fina raden av domherrar och jag själv vann en precis likadan förra helgen (tack Eva på Frösön och Friherrinnan i Steninge), så lottar jag ut min vinst.

Inte behöver vi två slingor med fåglar!
Det får bli tredjepriset.

Orkar ni med en omgång till med glädje?
I så fall .., ja, då vet ni ju ..., varmt, varmt välkomna med era bidrag!

Dragning på lördag.


5 kommentarer:

Ruta Ett sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Ruta Ett sa...

Nääääe; jag tycker INTE att du ska lotta ut din domherrerad. Den har du vunnit på samma premisser som alla andra! Då är jag inte med den här veckan!
För dem som gärna vill ha en rad med domherrar kan jag tipsa om ett inköpsställe!

http://www.byggfabriken.com/sortiment/jul/info/produkter/953-323-pappersrad-domherre/

Elisabet. sa...

Ruta Ett: haha ..., jaså, du tog bort det första, din luring :)

Ja, ja, men jag ska ändå köpa en och då kan jag lotta ut den. Vilken UNDERBAR sida.
Det här tänker jag köpa.

http://www.byggfabriken.com/sortiment/jul/info/produkter/953-314-girland-katt/

Elisabet. sa...

Ruta Ett: men det är klart att jag vill ha med dig, så jag lottar ut den nya raden, när den kommer :)
Det måste väl gillas ,-)

Ruta Ett sa...

Ja, jag tog bort den för jag hade stavat fel. Yrkesskada! :-)
Jag vet att du inte bryr dig om vad jag säger....och det är bra...man ska göra som man vill...jag tycker bara att har man vunnit så har man vunnit.