tisdag 28 oktober 2014

Sen väntar himmelriket ...


Strax bär det iväg till affären, men sen .., väntar tre dagars ledighet på raken.

Plus en halv dag.

Detta är det mest paradisiska med mitt schema ..,. den här varannan-veckan med nästan som en lillsemester!

Några planer?

Nja, inte ännu.

Jag har stor lust att åka till Helsingborg och där, på Röda Kvarn, se föreställningen Billy Elliot, inspelad från Victoria Theatre i London, just där vi var, Emma och jag.
Nu delar tyvärr inte pv min glädje till musikaler ..., och det gör inte sonen heller ... ("nej, mamma .., sitta tre timmar i en salong .., njaa ...men du vet, jag följer dig gärna på semester ..."), så kanske blir jag hemma och gör ..., just ingenting.

Så länge ska jag bara glädja mig åt friheten.


3 kommentarer:

Kattis sa...

Åk, bara åk!

Anonym sa...

Håller med Kattis här ovan. Åk!

Elisabet. sa...

Kattis och norbergianblue: jag har sett den i London, tyckte vansinnigt mycket om den, men ändå har jag lust att se om den ...., vi får se.