onsdag 29 oktober 2014

Det bästa ....


Hör ni alla raringar .., nu är det dags att börja fundera på det där som gjorde hjärtat lite mer varmt än vanligt ...!

Tre vinster .., två ljuvliga och dubbelvikta kort (ja, jag har köpt dem själv och tycker dom är helt underbara, visst blir man glad och lycklig över dem!) .., och så domherrarna som kom med posten idag, nyinköpta av harry och sigge!  (Den STORARTADE madamen i Göteborg sa att jag absolut inte fick ge bort min vinst .., och vem är jag att mopsa mig ,-).

Tänk efter nu riktigt noga!

Giunnar ..., du trånar ju efter fåglarna ..., nån i Norrbotten borde ha nåt verkligt bra att dela med sig av ..., kanske nån i Dalarna också ..., och någon annan har susat halva jorden runt för att få vara hos den som hon älskar - tala om det bästa ! -, för att inte säga nån i Mantorp .., eller i Östersund .., eller i Steninge .., och Göteborg förstås .., och Gävle .., och Skellefteå .., och i Småland bor en bloggläserska som nog kunde hitta lite glädje, se där ja .., och en som nästan delar mitt namn .., just det ..,  ja, det finns säkert glädje så det räcker och blir över till oss alla!

Välkomna allesammans!
Dragning på lördag, som sagt.


Inga kommentarer: