onsdag 11 mars 2009

Är världen liten ...?


Ja, det är den.

10 kommentarer:

Lena sa...

Jag log när jag läste det för en tid sedan och kom på igår att jag nog borde lämna den kommentaren.

Elisabet. sa...

panter: men hur i hela fridens dagar hade du hamnat där ...?

Lena sa...

Du vet när man har tid, som jag har nu, så blir det mycket klickande...Ingen aning om hur jag först hamnade där.

JULIEK sa...

: = )

Elisabet. sa...

Panter: ja, det är klart .., det borde jag tänkt på .-)

Och hon var sååååå söt!

Love, literature and gardening sa...

Sådana här historier ÄLSKAR jag. (Mina söner träffade 2 killar de kände hemifrån igår på båten från Cairns ut till Stora Barriär-revet - det var också kul.)

Anita sa...

Ja, världen ÄR liten.
Bloggvärlden alltså...
:)

Bloggblad sa...

Häftigt!

Anonym sa...

Ang världen är liten. Måste berätta nåt kul som hände i Internets och chattens barndom (den tiden man satt med modem). Sonen var ute en av de första gångerna på en chat. Satt där och chattade med nån i USA. Efter ett tag när de berättat för varandra var de befann sig i världen, berättade killen från USA att han kände till en person från Malå - Egon Ebbestål!!!

Christina sa...

Jag log när jag läste det här, och de gulliga kommentarerna där flera genast förstod att det måste ha varit dig hon hade träffat på :)