fredag 13 mars 2009

Tekoppen ...



Under förra besöket i landet Halland förärades jag den här helt UNDERBARA koppen av vännen Anna-Karin!

Vi hade tidigare varit inne i en butik med "åååååå-det-är-ju-precis-vad-jag-tycker-om-varor!", jag tror att den ligger på gågatan .., och jag stod en stund och vände och vred på just den här koppen och lovade mig själv att återkomma, då, när jag hade fått lön.

Det hade jag säkerligen glömt bort .. men inte Anna-Karin.

Och nu är den min.

Insidan är benvit.

På en liten, liten svart etikett står namnet på tillverkaren.

3 kommentarer:

Evas blogg sa...

Vilken underbar kopp och vilken underbar vän!

Christina sa...

Så vacker den var!

Och så ser jag att du har besök på bloggen av ngn från Ulladulla i Wales :) Vilket roligt ortsnamn.

Christina sa...

Inte från Wales ser jag nu, Australien är det nog. Roligt namn hur som helst :)