fredag 6 mars 2009

Hittat hos Annela ..


Tåget ..., bilden togs av min datasupport och gode vän Christer Nilsson.


H
os Annela hittar jag detta och hakar på.


Jag är femtiofem år och är uppvuxen i Västerbottens inland.
Jag gillar att bada i havet och helst simma under ytan
Jag äter skalet på den kokta potatisen
Jag säger ja "gärna!" när någon frågar om jag vill gå på bio.
Jag ger mig sällan in i väldigt trånga utrymmen, typ grottor.
Jag är duktig på att alltid bädda sängen
Jag stör mig på folk som slänger skräp överallt
Jag läser inte lika ofta nu som för några år sedan.
Jag är vackrast när det skymmer ...
Jag skrattar åt filmer som "I hetaste laget" eller "Stoppa pressarna".
Jag är en människa som är väldigt förnöjsam.
Jag har aldrig kunnat (vågat) dyka från femmeterstrampolinen.
Jag är lycklig om jag sitter på en flygplats eller i en bil och är På Väg.
Jag trivs inte på krogen eller på stora fester
Jag är dålig på kräva ommålning av min lägenhet
Jag är rädd för att något eländigt ska hända människor i min närhet
Jag älskar att bli pillad på armen!
Jag uppskattar omtänksamma människor
Jag tror på någon form av öde.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Här sitter en feg Marskatt som aldrig vågat dyka alls...jo förresten någon gång i 12-årsåldern, men efter några magplask gav jag snabbt upp.

Joanna sa...

Jag äter också skalet på potatisen!! Och på kiwin.

Elisabet. sa...

Marskatten: jag dyker annars .., men inte från femman och inte från trean heller ..-)

Joanna: men äter du ekologisk kiwi då? Nån sa att kiwins skal är så tunt, så där samlas mycket gift.

Turtlan sa...

Jag är också så lycklig när jag är på väg på en flygplats eller i en bil. Själva resandet är också en glädje, inet bara målet!

(Fast en 12 timmars flygning i mittersta mittensätet en hel natt var inte så kul... men tur nog så glömmer man sånt snabbt)