söndag 1 mars 2009

Och så här blev det ....

Bente skrev ....

MÅL........

Startnummer:8002

Klubb:Ljungbypolisens SIF

Tid:08:34:39

Medelhastighet:10.5 Km/H

Placering:8396

Tid: 8.34.39

Jeg er ydmyk!

GRATULERER SÅ MYE PV!

DU ER TOPPEN

Ordförande Bente i Norge.

// Och jag tycker att en som bor i landet Halland, utan minsta lilla snö att träna på under hela säsongen och bara rullskidor och cyklande fram och åter till jobbet .., och så veckan innan själva loppet, ÄNTLIGEN på snö i Sälen .., och med ett hjärta som därtill inte är så där toppen och med medicin morgon och kväll .., då tycker jag att det är så suveränt bra gjort! hälsar sekreteraren i fancluben, självaste bloggmadamen - helt otränad -.

14 kommentarer:

Anonym sa...

Ber bloggmadamen framföra mina varmaste gratulationer till herr Vasaloppsåkaren PV:n himself! :)Vilken prestation!!

Cecilia N sa...

Sammaledes från mig!

Jag såg honom på svt:s lajvstriim, även om det var svårt att urskilja både nummerlappsnummer och ansiktsdrag.

Anonym sa...

Jag är djupt imponerad!

Starkt jobbat, Pv!

Hälsar stolt klubbmedlem, som chockade sin familj idag. Rejält.
"Tittar DU på SPORT?!". =)

Mian sa...

Jag vill också hänga på skaran som säger GRATTIS!
Gött jobbat PV.

Anonym sa...

Instämmer med alla föregående inlägg....
Grattis PV - det var spännande.

/gunnar i vaplan/

Vonkis sa...

Det var verkligen en prestation att heta duga. Jag är väldigt imponerad!

Babsan sa...

En enorm prestation!Jag är imponerad särskilt med tanke på bristen av träning på snö.Tror detta är envis herre.

Anita sa...

Grattis PV! Imponerande.

Tankevågor sa...

GRATTIS till PV! Vilken prestration!
Bra jobbat!
:-))

Tankevågor sa...

Ha ha ...prestation ska det ju vara! Härligt att det blev målgång och inga brutna skidor eller så.

Love, literature and gardening sa...

Ja en sån pärs det varit för oss alla idag! Skönt att karlen kom i mål ordentligt!

Evas blogg sa...

Otroligt bra jobbat PV!! Stort grattis från mig!

Vonkis sa...

Såg att han var runt två timmar före Rickard "Luftstakaren" Olsson. Kul!
Och grattis.

Elisabet. sa...

kesu: fast jag blev impad av Rickard !!