måndag 2 mars 2009

Stort tack

till alla som stöttat mig under färden mellan Sälen och Mora.

Tyvärr var jag inte uppkopplad under färden men tog del av allt vänligt på bussresan hemåt under dagen, och ni kan tro att det värmde. Visade brorsdottern att det minsann kom stöd, förutom från Sverige och nordiska grannländer, även från Frankrike och USA.

T o m Australien hävdar nu bloggmadamen från sängen där hon ligger nerbäddad under tre täcken, det var bara nio grader varmt när vi kom hem, men nu ska jag värma upp henne. Om hon överlever natten lovar hon att återuppta bloggandet i morgon.

Ett extra stort tack till ordförande Bente fra Norge, som håller sån go fart i foreninga.

God natt från pensionatet.

4 kommentarer:

Christina sa...

Det var roligt att få följa Vasan både i teven och på bloggen.
Man tackar!

Bloggblad sa...

Jag har iofs inte stöttat med mer än ett och annat stön från tevesoffan vid brasan... men jag tänkte på dig.

Evas blogg sa...

Det är du som ska ha tack!

Tankevågor sa...

Jag följde din framfart på webben...det var så roligt och grattis till ett bra åk!