söndag 31 januari 2010

Glöm nu inte .....

Klockan 20.00 i SVT 1.

8 kommentarer:

Anonym sa...

En liten undring bara: den där
comhem adressen i Ystad ligger den där och väntar på dig när du kommer dit? Jag insåg plötsligt att de fönsterbilder jag skickade för ett tag sen hamnade på den adressen. Eller fönstren bara seglar omkring i cyberrymden utan att hitta hem?? ellem

Elisabet. sa...

ellem: om du har kvar dem, skicka dem i stället till bisse151@gmail.com.

Jag ska leta i comhem-grejset och se om jag hittar dem!

S o F sa...

8 poäng var ju bra!

...och egentligen skulle jag ju tänka ut följdfrågor också. ;)

...och så ska det vara musikgäst och frågor som har med det att göra.

Puh!

Ha det gott i veckan båda två!

Elisabet. sa...

S o F: ha det så jättebra själv, madame!

Rexxie sa...

...och om du letar i comhem-grejset hittar du kanske ett mail från mig också...

Elisabet. sa...

Rexxie: nej, jag har varit inne och letat ..., åtta nya meddelanden och det var bara såna som att jag hade vunnit 10 miljoner och sånt.

Sänd igen om du har möjlighet, på bisse151@gmail.com

Rexxie sa...

Det kanske är så att du har fått mitt lilla fönster (broderat) och ratat det ?

:-)

Elisabet. sa...

Rexxie: neeeej! Det fönstret hade jag gjort i ordning med skuggram och allting! Snälla, kan du inte skicka det i repris! Det är INTE ratat, jag tar in så gott som alla fönster, på hedersord .-)