måndag 1 februari 2010

Ännu flera fönster ...



Hej!

Här kommer några vinterfönster som jag fångade idag under en helt underbart ljuvlig tur längst ute på Hammarö Sydspets.

Där ute finns en fågelstation och en fyr.

Jag njöt något så helt otroligt.



Det var så vackert och stilla.

- 15 C men jag frös inte det minsta.

Varma kläder och allt det vackra värmde mig.

Ha det gott där vid havet från mig vid ett innanhav.

Turtlan."


// Ojdå. Det var tänkt att dessa skulle bli morgondagens variant, men nu klickade jag fel.
Det spelar ju heller ingen roll. Min kära svägerska i Alingsås, hon älskar alla fönsterbilder och blir nog lycklig. (NOT).

2 kommentarer:

Cecilia N sa...

Jag skickade fönster till din comhem-adress, men har inte sett det. Ligger det alltså och väntar på dig i Ystad, eller?

Finns det någon "snabbare" adress att använda för andra bilder?

Elisabet. sa...

Cecilia N: nånting har strulat med min comhem-adress och i presentationsfönstret till höger under min bild, där har jag skrivit den rätta adressen, men se, den läser ingen .-))

bisse151@gmail.com

Skicka hit i stället, så gör vi ett nytt försök!